Vpliv migracij na izobraževanje odraslih na Hrvaškem med Hrvaško osamosvojitveno vojno in v povojnem obdobju

Avtorji

  • Anita Klapan
  • Siniša Kušić
  • Danijela Rogić

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.1.38-54

Povzetek

Članek obravnava vplive migracij na izobraževanje odraslih v Republiki Hrvaški v povezavi z vseživljenjskim učenjem. V uvodu predstavimo najpogostejše vrste migracij na Hrvaškem v času domovinske vojne. V drugem delu prikažemo tiste migracijske tokove, ki so potekali na Hrvaškem v času domovinske vojne in v povojnem obdobju in posebej vplivali na izobraževanje odraslih v okviru vseživljenjskega učenja. Posebno nas zanimajo spremembe v programih, organiza cijskih oblikah, didaktično metodičnih pristopih in odločitvah pri izobraževanju na novo oblikovanih skupin (ubežnikov in razseljenih oseb). Članek prikazuje izobraževanje odraslih kot pomemben dejavnik pri razvijanju kulture miru, ki je nadvse pomembna za reintegracijo vojnih migrantov. Na koncu opišemo več primerov dobre prakse pri delu z razseljenimi osebami in ubežniki in spodbujanju kulture miru, osrednjega izobraževalnega koncepta zadnjega desetletja 20. stoletja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

7. 03. 2012

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Vpliv migracij na izobraževanje odraslih na Hrvaškem med Hrvaško osamosvojitveno vojno in v povojnem obdobju. (2012). Andragoška Spoznanja, 18(1), 38-54. https://doi.org/10.4312/as.18.1.38-54