Model dinamičnega učenja ustvarjalnosti,inovativnosti in podjetnosti

Avtorji

  • Franc Vidic

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.1.68-80

Ključne besede:

model dinamičnega učenja, izobraževanje, podjetništvo

Povzetek

Recesija, nestabilnost, brezposelnost, velika dinamika sprememb dajejo občutek negotovosti, ponujajo pa tudi pri- ložnosti za podjetne in ustvarjalne, zato menimo, da je pomembno spodbujati ustvarjalnost, zavedanje o lastni moči in vrednosti, samoiniciativnost in odgovornost. Večina naštetega je del podjetniških kompetenc ter ustvarjalnega in kritičnega razmišljanja: treba je krepiti sposobnosti prepoznavanja priložnosti, sledenja priložnostim, razvijanja novih idej, kako ustvariti in voditi nov podjem in pridobivanje potrebnih virov. Glede na to je smiselno oblikovati zelo različno naravnane programe na različnih ravneh izobraževanja. Kako se lotiti takega izobraževalnega izziva? Oblikovali smo model dinamičnega učenja ustvarjalnosti, inovativnosti in podjetnosti, ki spodbuja krepitev podjetniških kompetenc posameznikov, skupin in okolja z namenom, da spremenijo ideje v akcijo. Izobraževanje mora spodbujati ustvarjalnost, inovativnost, kritično sprejemanje tveganj, pomembno pa je tudi znanje načrtovanja, upravljanja in doseganja ciljev. Pomembno je, da so slušatelji sposobni prepoznati problem in zanj poiskati ustrezne rešitve.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 03. 2012

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Model dinamičnega učenja ustvarjalnosti,inovativnosti in podjetnosti. (2012). Andragoška Spoznanja, 18(1), 68-80. https://doi.org/10.4312/as.18.1.68-80

Podobni članki

1-10 od 634

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)