Vloga mentorja v izobraževanju starejših odraslih in razvoj mentorskega odnosa

Avtorji

  • Monika Govekar-Okoliš Fakulteta za humanistične študije Univerze na Primorskem
  • Renata Kranjčec Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.2.43-53

Ključne besede:

starejši odrasli, mentor, vloge mentorja, komunikacija, značilnosti mentorstva, paradigma mentorstva, razvojne stopnje v mentorskem odnosu

Povzetek

Prispevek prinaša spoznanja o pomenu mentorja in njegovi vlogi v izobraževanju starejših odraslih. Starejši odrasli so lahko udeleženci izobraževanja oz. mentoriranci v mentorskem procesu, lahko pa tudi mentorji drugim osebam, ne glede na starost. Pomembno je, da imajo poleg svojih strokovnih znanj in izkušenj tudi nekatera znanja o vlogi mentorja, pomenu komunikacije in mentorstvu kot procesu. Omenjeno bomo predstavili v prispevku, kjer bomo še posebej poudarili skupne značilnosti mentorstev na različnih področjih. Predvsem je za razvoj mentorskega odnosa pomembna na posameznika usmerjena paradigma mentorstva. Poleg te pa bomo opisali tudi razvojne stopnje v mentorskem odnosu, ki so pomembne za dosego dobrega mentorstva starejšim odraslim osebam.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

07.05.2012

Kako citirati

Govekar-Okoliš, M., & Kranjčec, R. (2012). Vloga mentorja v izobraževanju starejših odraslih in razvoj mentorskega odnosa. Andragoška Spoznanja, 18(2), 43–53. https://doi.org/10.4312/as.18.2.43-53

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>