Pomen računalniškega izobraževanja in e-opismenjevanja za starejše
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.18.2.77-87Ključne besede:
računalniško izobraževanje, starejši, e-opismenjevanjePovzetek
V članku želimo s pomočjo teoretičnih spoznanj in izkušenj, ki smo jih na Slovenski univerzi za tretje življenjsko ob- dobje pridobili na podlagi vsakoletnih računalniških izobraževanj, opozoriti na pomen računalniškega izobraževanja in e-opismenjevanja za starejše generacije. Poudariti želimo prednosti, ki jih prinaša uporaba svetovnega spleta in drugih informacijsko-komunikacijskih tehnologij starejšim odraslim, ter to generacijo predstaviti znotraj prostora e-izobraženosti Evropske unije.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
7. 05. 2012
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Radojc, A., & Mlakar, R. (2012). Pomen računalniškega izobraževanja in e-opismenjevanja za starejše. Andragoška Spoznanja, 18(2), 77-87. https://doi.org/10.4312/as.18.2.77-87