Pomen računalniškega izobraževanja in e-opismenjevanja za starejše

Avtorji

  • Aleksandra Radojc
  • Robi Mlakar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.2.77-87

Ključne besede:

računalniško izobraževanje, starejši, e-opismenjevanje

Povzetek

V članku želimo s pomočjo teoretičnih spoznanj in izkušenj, ki smo jih na Slovenski univerzi za tretje življenjsko ob- dobje pridobili na podlagi vsakoletnih računalniških izobraževanj, opozoriti na pomen računalniškega izobraževanja in e-opismenjevanja za starejše generacije. Poudariti želimo prednosti, ki jih prinaša uporaba svetovnega spleta in drugih informacijsko-komunikacijskih tehnologij starejšim odraslim, ter to generacijo predstaviti znotraj prostora e-izobraženosti Evropske unije.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 05. 2012

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Radojc, A., & Mlakar, R. (2012). Pomen računalniškega izobraževanja in e-opismenjevanja za starejše. Andragoška Spoznanja, 18(2), 77-87. https://doi.org/10.4312/as.18.2.77-87