Ocena medkulturnih kompetenc učiteljev poklicnih šol na Hrvaškem
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.4.37-51Ključne besede:
medkulturne kompetence, medkulturno izobraževanje, Republika Hrvaška, učitelji poklicnih šolPovzetek
Zaradi družbenih sprememb ob vstopu novo dobo »superdiverzitete« (Vertovec, 2007) medkulturne competence v Evropskih državah pridobivajo pomen tako v vsakodnevnih situacijah kot v izobraževanju učiteljev. Raziskava je bila izvedena v Republiki Hrvaški v študijskem letu 2014/15 na vzorcu 136 bodočih srednješolskih učiteljev, ki so bili takrat vključeni v proces pridobitve pedagoške, didaktične in metodološke izobrazbe, izvedena raziskava. Glavno orodje, ki je bilo uporabljeno pri samooceni medkulturnih kompetenc, se je imenovalo Prepoznavanje medkulturnih kompetenc: kako vem, da sem medkulturno kompetenten/tna. Rezultati so pokazali, da vprašani svoje medkulturne kompetence ocenjujejo precej visoko; odnosi (M = 4,09); veščine (M = 4,12); znanje (M = 4,02). Med ocenjevanimi kategorijami ni bilo občutnih razlik (p = 0,282). Nadaljnje raziskave bi omogočile boljši vpogled v to, kako vprašani razumejo koncept medkulturne kompetentnosti.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
30. 12. 2015
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Rajić, V., & Rajić, T. (2015). Ocena medkulturnih kompetenc učiteljev poklicnih šol na Hrvaškem. Andragoška Spoznanja, 21(4), 37-51. https://doi.org/10.4312/as.21.4.37-51