Vseživljenjskost učenja ter raziskovanje vzgoje in izobraževanja. Ob 50-letnici Pedagoškega inštituta
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.4.95-99Povzetek
Letos praznuje Pedagoški inštitut 50 let delovanja, kar je za raziskovanje vzgoje in izobraževanja pomemben dogodek ter hkrati spodbuda za razmislek o raziskovanju vzgoje in izobraževanja z različnih zornih kotov. Sodelavcem Pedagoškega inštituta čestitam za njihovo dozdajšnje uspešno delo in jim želim uspešno nadaljevanje raziskovanj na področju vzgoje in izobraževanja. Sam sem šest let delal na tej ustanovi, ki sem jo nazadnje (leta 1991) moral zapustiti, ker vsebina mojega raziskovanja, to je raziskovanje izobraževanja odraslih in andragogike, ni bila kompatibilna z njenim programom. Strategija vseživljenjskosti učenja je tista, ki bo v prihodnosti zahtevala kompatibilnost raziskovanja obeh področij, to je vzgoje in izobraževanja otrok in mladine ter izobraževanja odraslih. Pedagoški inštitut ima pri tem dve možnosti: razviti sodelovanje med tema področjema v lastni instituciji ali vzpostaviti in razviti sodelovanje z institucijami, ki raziskujejo področje andragogike in izobraževanja odraslih.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
30. 12. 2015
Številka
Rubrika
Poročila, odmevi, ocene
Kako citirati
Jelenc, Z. (2015). Vseživljenjskost učenja ter raziskovanje vzgoje in izobraževanja. Ob 50-letnici Pedagoškega inštituta. Andragoška Spoznanja, 21(4), 95-99. https://doi.org/10.4312/as.21.4.95-99