Ugotovitve in spoznanja z izobraževanja mentorjev za praktično usposabljanje študentov

Avtorji

  • Monika Govekar Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
  • Urška Gruden Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.17.1.62-73

Ključne besede:

mentor education, practical training, projects for mentor education, results of mentor training, practical skills, suggestions for evaluating the role of mentors, recommendations on how to arrange the mentoring system

Povzetek

Namen prispevka je predstaviti pomen izobraževanja mentorjev za praktično usposabljanje študentov na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sprva bodo kronološko, od leta 2004 do 2010, prikazani projekti, v okviru katerih je potekalo to izobraževanje, in razlogi za njihovo izvedbo. Seznanili se bomo z dvema vrstama izobraževanja mentorjev: za področje pedagoških in nepedagoških študijskih programov. Sledil bo prikaz rezultatov izobraževanja mentorjev med letoma 2007 in 2010 na področju nepedagoških študijskih programov, v okviru katerega so se izobraževali mentorji iz različnih delovnih organizacij, ki sprejemajo študente s Filozofske fakultete in tudi drugih fakultet na praktično usposabljanje. Omenili bomo pričakovanja mentorja glede izobraževanja, uporabna znanja in njihove predloge o vrednotenju mentorjev na praktičnem usposabljanju ter njihova priporočila za ureditev sistema mentorstva.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 03. 2011

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Ugotovitve in spoznanja z izobraževanja mentorjev za praktično usposabljanje študentov. (2011). Andragoška Spoznanja, 17(1), 62-73. https://doi.org/10.4312/as.17.1.62-73

Podobni članki

1-10 od 627

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>