Družinske prakse v poznejših letih kot izziv za učenje in raziskovanje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.17.3.31-39Ključne besede:
transformativno učenje, starševstvo, izobraževanje za družino, tranzicijsko učenje, komunikativno učenje, epohalno učenjePovzetek
Prispevek prikazuje rezultate kvalitativne raziskave, katere namen je bil proučiti, kako in kaj se partnerja učita ob izkušnji prehoda v starševstvo in kako je s spremembami ob tej izkušnji povezano transformativno učenje. Teorija transformativnega učenja razlaga, kako se odrasli učijo ob spreminjanju pomenov lastnim izkušnjam. V raziskavi je sodelovalo 12 parov. Uporabljena je bila biografska metoda. Rezultati kažejo, da v partnerskem odnosu na prehodu v starševstvo poteka transformativno učenje na različnih področjih v povezavi s spremembami, ki se zgodijo ob rojstvu prvega otroka. Avtorica izpostavi transformativno učenje v povezavi z odnosi z izvorno družino, oblikovanjem starševske identitete in porazdelitvijo gospodinjskega dela. Rezultati kažejo povezave med čustveno dimenzijo doživljanja in učenjem ter učenjem in oblikovanjem novih pomenov na življenjski prelomnici.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
16. 10. 2011
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Ličen, N. (2011). Družinske prakse v poznejših letih kot izziv za učenje in raziskovanje. Andragoška Spoznanja, 17(3), 31-39. https://doi.org/10.4312/as.17.3.31-39