Izobraževalna zapuščina Danila Dolcija
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.11.1.33-44Ključne besede:
Danilo Dolci, neformalno ucenje, dialoške skupine, eksperimentalna solaPovzetek
Dolci je bil eden ad avtorjev, ki so oblikovali tok pedagoske in andragoske prakse ter teorije v prejsnjem stoletju. Ko se je naselil na Siciliji in je zacel razmisljati, kako bi ljudem, ki so ostali na robu industrijskega razvoja, pomagal, je ugotovil, da lahko projekte uresniCi le taka, da jih pripravlja skupaj z ljudmi po nacelu subsidiamosti. Razvojni projekti morajo zaceti svojo pot znotraj skupine in so prežeti z veliko mero neformalnega in priložnostnega ucenja. Zaradi taksnih potreb je oblikoval dialoske skupine, v katerih so se ljudje pogovarjali, razvijali razumevanje in kat skupina pripravili razvojne projekte, ki so premoscali individualizem in nezmožnost, da bi razvijali skupne interese. V desetletjih razvoja so iz dialoskih skupin zrasle mnoge novosti, npr. vzpostavili so skrbstveno službo za otroke, ki so bili prepusceni ulici, lotili so se razvojnih projektov za oblikovanje zaposlitve, za namakanje polj, za boj proti mafiji, ustanovili so eksperimentalno solo v Mirtu ...Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2005
Kako citirati
Ličen, N. (2005). Izobraževalna zapuščina Danila Dolcija. Andragoška Spoznanja, 11(1), 33–44. https://doi.org/10.4312/as.11.1.33-44
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki