Izobraževalna zapuščina Danila Dolcija

Authors

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.11.1.33-44

Keywords:

Danilo Dolci, neformalno ucenje, dialoške skupine, eksperimentalna sola

Abstract

Dolci je bil eden ad avtorjev, ki so oblikovali tok pedagoske in andragoske prakse ter teorije v prejsnjem stoletju. Ko se je naselil na Siciliji in je zacel razmisljati, kako bi ljudem, ki so ostali na robu industrijskega razvoja, pomagal, je ugotovil, da lahko projekte uresniCi le taka, da jih pripravlja skupaj z ljudmi po nacelu subsidiamosti. Razvojni projekti morajo zaceti svojo pot znotraj skupine in so prežeti z veliko mero neformalnega in priložnostnega ucenja. Zaradi taksnih potreb je oblikoval dialoske skupine, v katerih so se ljudje pogovarjali, razvijali razumevanje in kat skupina pripravili razvojne projekte, ki so premoscali individualizem in nezmožnost, da bi razvijali skupne interese. V desetletjih razvoja so iz dialoskih skupin zrasle mnoge novosti, npr. vzpostavili so skrbstveno službo za otroke, ki so bili prepusceni ulici, lotili so se razvojnih projektov za oblikovanje zaposlitve, za namakanje polj, za boj proti mafiji, ustanovili so eksperimentalno solo v Mirtu ...

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 2005

Issue

Section

Scientific articles

How to Cite

Ličen, N. (2005). Izobraževalna zapuščina Danila Dolcija. Studies in Adult Education and Learning, 11(1), 33-44. https://doi.org/10.4312/as.11.1.33-44

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>