Izobraževalna zapuščina Danila Dolcija

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.11.1.33-44

Ključne besede:

Danilo Dolci, neformalno ucenje, dialoške skupine, eksperimentalna sola

Povzetek

Dolci je bil eden ad avtorjev, ki so oblikovali tok pedagoske in andragoske prakse ter teorije v prejsnjem stoletju. Ko se je naselil na Siciliji in je zacel razmisljati, kako bi ljudem, ki so ostali na robu industrijskega razvoja, pomagal, je ugotovil, da lahko projekte uresniCi le taka, da jih pripravlja skupaj z ljudmi po nacelu subsidiamosti. Razvojni projekti morajo zaceti svojo pot znotraj skupine in so prežeti z veliko mero neformalnega in priložnostnega ucenja. Zaradi taksnih potreb je oblikoval dialoske skupine, v katerih so se ljudje pogovarjali, razvijali razumevanje in kat skupina pripravili razvojne projekte, ki so premoscali individualizem in nezmožnost, da bi razvijali skupne interese. V desetletjih razvoja so iz dialoskih skupin zrasle mnoge novosti, npr. vzpostavili so skrbstveno službo za otroke, ki so bili prepusceni ulici, lotili so se razvojnih projektov za oblikovanje zaposlitve, za namakanje polj, za boj proti mafiji, ustanovili so eksperimentalno solo v Mirtu ...

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2005

Kako citirati

Ličen, N. (2005). Izobraževalna zapuščina Danila Dolcija. Andragoška Spoznanja, 11(1), 33–44. https://doi.org/10.4312/as.11.1.33-44

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 4 5 > >>