Odrasli in e-izobraževanje povzetek - motivi odraslih za vključitev v e-izobraževanje

Avtorji

  • Polona Baloh Doba, Evropsko izobraževalno središče

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.11.1.66-70

Ključne besede:

e-izobraževanje, odrasli, virtualno učno okolje

Povzetek

V članku so predstavljeni motivi odraslih za vkljucitev v e-izobrazevanje. Raziskava se nanasa na udeležence II. letnika studija na daljavo na Dobi, v Visji strokovni soli v solskem letu 2003/2004. Rezultati so bili zhrani na podlagi anketnega vprasalnika. v zacetnem delu so opredelitve dopisnega izobrazevanja, izobrazevanje na daljavo in e-izobrazevanja. Opisan je model e-izobrazevanja v okviru studija na daljavo na Visji strokovni soli na Dobi v Mariboru. Večina članka temelji na rezultatih raziskave, ki kazejo na to, da se je najvec udeležencev v e-izobrazevanje vključilo zaradi pridobitve visje izobrazbe in novega znanja. Kat največjo prednost so udeleženci navedli samostojnost in casovno fleksibilnost izobrazevanja, saj jim je vseč, da lahko sami izbirajo cas izobrazevanja in ga prilagajajo svojim sposobnostim in trenutnemu razpoloženju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2005

Kako citirati

Baloh, P. (2005). Odrasli in e-izobraževanje povzetek - motivi odraslih za vključitev v e-izobraževanje. Andragoška Spoznanja, 11(1), 66–70. https://doi.org/10.4312/as.11.1.66-70

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso