Metoda poslovnega primera. Didaktično orodje za večjo povezanost izobraževalnega sistema z gospodarstvom
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.11.3.38-52Ključne besede:
ucenje, razvijanje sposobnosti, zanimivost primera, karakterizacija primerov, tipi primerov in stopnja zrelosti ucencev, poslovni primer, soglasje za objavo, strukturiranje primera, profesorjev vodicPovzetek
Avtor je na temelju lastnih spoznanj v ucnem procesu prišel do spoznanja, da bi morali v visokosolskem sistemu razviti in uporabljati metoda poslovnega primera kot temeljno didakticno orodje. Taje namrec zelo uporabna ne samo za uCinkovitejsi naCin razvijanja strokovnih kompetenc, temvec za prijetnejsi nacin pridobivanja novega znanja, uporabo in preverjanje pridobljenega znanja ter tudi za treniranje nacina opazovanja, selekcioniranja informacij in sprejemanja odlocitev. Pomembna je tudi zato, ker studenti urijo odlocanje, upostevanje razlicnih mnenj, spoznavanje prednosti in slabosti timskega dela, ucijo pa se tudi resevati spore.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2005
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Metoda poslovnega primera. Didaktično orodje za večjo povezanost izobraževalnega sistema z gospodarstvom. (2005). Andragoška Spoznanja, 11(3), 38-52. https://doi.org/10.4312/as.11.3.38-52