Izobraževalne potrebe zaposlenih in ponudba na trgu

Authors

  • Patrick Vesel
  • Vesna Žabkar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.10.4.27-38

Abstract

Slovenski trg seminarjev in delavnic lahko oznacimo kat trg v stopnji zrelosti, na katerem je prisotna visoka stopnja konkurence; uspesno poslovanje na taksnem trgu je nedvomno velik poslovni izziv, pomen uCinkovitega in uspesnega trzenja pa igra pri tem pomembno vlogo. Avtorja skusata v clanku izpostaviti pomen in razumevanje trZ.enja storitev, kamor seveda stejemo dejavnost organiziranja seminmjev in delavnic. Posebnost se kaze predvsem v t. i. interaktivnem trzenju, ki ga lahko razlagamo kat vez med ponudnikom seminarjev in delavnic ter kupcem odlocevalcem oziroma udelezencem seminarja ali delavnice.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 2004

Issue

Section

Science Reveal

How to Cite

Vesel, P., & Žabkar, V. (2004). Izobraževalne potrebe zaposlenih in ponudba na trgu. Studies in Adult Education and Learning, 10(4), 27-38. https://doi.org/10.4312/as.10.4.27-38