Izobraževalne potrebe zaposlenih in ponudba na trgu
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.10.4.27-38Povzetek
Slovenski trg seminarjev in delavnic lahko oznacimo kat trg v stopnji zrelosti, na katerem je prisotna visoka stopnja konkurence; uspesno poslovanje na taksnem trgu je nedvomno velik poslovni izziv, pomen uCinkovitega in uspesnega trzenja pa igra pri tem pomembno vlogo. Avtorja skusata v clanku izpostaviti pomen in razumevanje trZ.enja storitev, kamor seveda stejemo dejavnost organiziranja seminmjev in delavnic. Posebnost se kaze predvsem v t. i. interaktivnem trzenju, ki ga lahko razlagamo kat vez med ponudnikom seminarjev in delavnic ter kupcem odlocevalcem oziroma udelezencem seminarja ali delavnice.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2004
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Izobraževalne potrebe zaposlenih in ponudba na trgu. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(4), 27-38. https://doi.org/10.4312/as.10.4.27-38