Izobraževalne potrebe zaposlenih in ponudba na trgu

Avtorji

  • Patrick Vesel
  • Vesna Žabkar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.10.4.27-38

Povzetek

Slovenski trg seminarjev in delavnic lahko oznacimo kat trg v stopnji zrelosti, na katerem je prisotna visoka stopnja konkurence; uspesno poslovanje na taksnem trgu je nedvomno velik poslovni izziv, pomen uCinkovitega in uspesnega trzenja pa igra pri tem pomembno vlogo. Avtorja skusata v clanku izpostaviti pomen in razumevanje trZ.enja storitev, kamor seveda stejemo dejavnost organiziranja seminmjev in delavnic. Posebnost se kaze predvsem v t. i. interaktivnem trzenju, ki ga lahko razlagamo kat vez med ponudnikom seminarjev in delavnic ter kupcem odlocevalcem oziroma udelezencem seminarja ali delavnice.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2004

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Izobraževalne potrebe zaposlenih in ponudba na trgu. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(4), 27-38. https://doi.org/10.4312/as.10.4.27-38

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)