Radikalno izobraževanje odraslih. Integralni del procesa družbenih sprememb

Avtorji

  • Sonja Kump Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.10.1.8-24

Ključne besede:

izobraževanje, družba, razvoj človeških virov, kolektivno učenje

Povzetek

Našemu strokovnemu izrazju ne namenjamo dovolj pozornosti. Mnoge, tudi zelo splošne in za nasa stroka, tj. izobraževanje odraslih, temeljne izraze uporabljamo površna in nekritična, zato pogosta ista vsebina, pojme in njihov pomen izražamo z različnimi izrazi. Zahteve, da jih pravilno uporabljajo, je smiselno nasloviti taka na strokovnjake in delavce v izobraževanju odraslih, pedagogiki in andragogiki kakor tudi na druge strokovnjake in vse tiste (npr. novinarji), ki jih uporabljajo v javnosti. Neustrezna in neenotna raba strokovnih izrazov lahka povzroča zmeda in nesporazume, je pa tudi zrcala šibkosti stroke. Razvijanje terminologije je zahteven proces, a ključnih strokovnih izrazih pa se je treba dogovoriti in a predlaganih trditvah doseči, kolikor je mogoče, zadovoljivo soglasje.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2004

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Radikalno izobraževanje odraslih. Integralni del procesa družbenih sprememb. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(1), 8-24. https://doi.org/10.4312/as.10.1.8-24

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 > >>