Problemi sodobnega v starševstva kot izziv za v nadaljnje izobraževanje. Rezultati raziskave

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
  • Klementina Bajec
  • Maja Furlan
  • Senka Jerončič
  • Ana Jovanovič
  • Jana Nusdorfer

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.10.1.57-65

Ključne besede:

izobraževanje za družinsko življenje, socialne vloge, družinska vzgoja

Povzetek

Avtorice prikazujejo rezultate raziskave, ki sodi na podrocje druzinske andragogike. Ugotavljajo, da sodobno izobrazevanje za druzinsko zivljenje izhaja iz potreb starsev, ki nimajo jasno izoblikovanih druzinskih vlog. DruŽinski clani se medsebojno vzgajajo, ko konstruirajo svojo biografijo. Starsi so zaskrbljeni za svoje otroke, zelijo jim čimvec ponuditi, da bi hili v zivljenju uspdni, hkrati od otrok tudi veliko pricakujejo. Potrebujejo znanja o druZinskem zivljenju in znanja, kako se ob otrocih uCiti. Izobrazevanje mora biti zaradi hitrih sprememb in individualiziranih druzinskih zgodb inovativno.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2004

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Problemi sodobnega v starševstva kot izziv za v nadaljnje izobraževanje. Rezultati raziskave. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(1), 57-65. https://doi.org/10.4312/as.10.1.57-65

Podobni članki

1-10 od 746

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.