Evalvacija v izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.10.2.18-26Ključne besede:
evalvacija, samoevalvacija, kakovostPovzetek
Prica smo naglemu porastu stevila in vrst institucij, ki ponujajo odraslim izobrazevanje z razlicnih podrocij. Institucije so razlicno kakovostne, na trgu pa prezivijo le tiste, ki se zavedajo, da morajo nenehno vrednotiti svoje delo, taka na institucionalni kot tudi na programski ravni. Avtorica poudari in analizira pomen in vlogo evalvacije institucije in evalvacije programa. Primerja modele evalvacije, ki so se v zadnjih desetletjih uveljavili v svetu, z modelom Ponudimo odraslim kakovostno izobrazevanje- POKI, ki ga razvijajo v Andragoskem centru Slovenije. V sklepnem delu prispevka poda analiza in kriticno oceno tega modela. Sprasuje se, ali je moč model POKI vzpostaviti kot sistem, oziroma kako bi ga bilo potrebno nadgraditi, da bi bilo to mogoce.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2004
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Zorić, M. (2004). Evalvacija v izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 10(2), 18-26. https://doi.org/10.4312/as.10.2.18-26