Evalvacija v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Milena Zorić Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.10.2.18-26

Ključne besede:

evalvacija, samoevalvacija, kakovost

Povzetek

Prica smo naglemu porastu stevila in vrst institucij, ki ponujajo odraslim izobrazevanje z razlicnih podrocij. Institucije so razlicno kakovostne, na trgu pa prezivijo le tiste, ki se zavedajo, da morajo nenehno vrednotiti svoje delo, taka na institucionalni kot tudi na programski ravni. Avtorica poudari in analizira pomen in vlogo evalvacije institucije in evalvacije programa. Primerja modele evalvacije, ki so se v zadnjih desetletjih uveljavili v svetu, z modelom Ponudimo odraslim kakovostno izobrazevanje- POKI, ki ga razvijajo v Andragoskem centru Slovenije. V sklepnem delu prispevka poda analiza in kriticno oceno tega modela. Sprasuje se, ali je moč model POKI vzpostaviti kot sistem, oziroma kako bi ga bilo potrebno nadgraditi, da bi bilo to mogoce.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2004

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Evalvacija v izobraževanju odraslih. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(2), 18-26. https://doi.org/10.4312/as.10.2.18-26

Podobni članki

1-10 od 90

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.