Konstruktivni pristop k v načrtovanju osebne kariere
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.10.2.28-42Ključne besede:
načrtovanje kariere, izobraževanje, nova ekonomijaPovzetek
Konstruktivni pristop k v načrtovanju osebne kariereAvtorica v prispevku predstavi pomen izobrazevanja za konstruktivno nacrtovanje kariere. Ugotavlja, da obstaja paleta forma/nih in neformalnih izobrazevalnih priloznosti, kjer lahko pridobimo znanje za konstruktivno nacrtovanje kariere. Predstavi stiristopenjski model nacrtovanja osebne kariere, ki sestoji iz diagnosticiranja, doseganja samouvida, izbiranja odloCitve ter presojanja uCinkovitosti odloCitve. Opozori na nujnost proaktivnega odzivanja na spremembe in predstavi konkretne izobrazevalne oblike, ki so nam lahko v pomoc pri nacrtovanju oz. redefiniranju kariere. Temelj uspdnega nacrtovanja kariere pa je predvsem dobra poznavanje sebe, zato avtorica predstavi ocenjevalni center kot instrument objektivnega vpogleda v lastne prednosti in pomanjkljivosti. Prav tako pa predstavi tudi alternativne izobrazevalne vire za konstruktivno nacrtovanje kariere, ki postajajo vse bolj popularni v novi ekonomiji.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2004
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Konstruktivni pristop k v načrtovanju osebne kariere. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(2), 28-42. https://doi.org/10.4312/as.10.2.28-42