Konstruktivni pristop k v načrtovanju osebne kariere

Avtorji

  • Danijela Brečko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.10.2.28-42

Ključne besede:

načrtovanje kariere, izobraževanje, nova ekonomija

Povzetek

Konstruktivni pristop k v načrtovanju osebne kariereAvtorica v prispevku predstavi pomen izobrazevanja za konstruktivno nacrtovanje kariere. Ugotavlja, da obstaja paleta forma/nih in neformalnih izobrazevalnih priloznosti, kjer lahko pridobimo znanje za konstruktivno nacrtovanje kariere. Predstavi stiristopenjski model nacrtovanja osebne kariere, ki sestoji iz diagnosticiranja, doseganja samouvida, izbiranja odloCitve ter presojanja uCinkovitosti odloCitve. Opozori na nujnost proaktivnega odzivanja na spremembe in predstavi konkretne izobrazevalne oblike, ki so nam lahko v pomoc pri nacrtovanju oz. redefiniranju kariere. Temelj uspdnega nacrtovanja kariere pa je predvsem dobra poznavanje sebe, zato avtorica predstavi ocenjevalni center kot instrument objektivnega vpogleda v lastne prednosti in pomanjkljivosti. Prav tako pa predstavi tudi alternativne izobrazevalne vire za konstruktivno nacrtovanje kariere, ki postajajo vse bolj popularni v novi ekonomiji.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2004

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Konstruktivni pristop k v načrtovanju osebne kariere. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(2), 28-42. https://doi.org/10.4312/as.10.2.28-42