Kdo se izobražuje za partnerske odnose?

Avtorji

  • Natasa Rijavec Klobučar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.10.2.43-50

Ključne besede:

družina, partnerstvo, izobraževanje za partnerske odnose, zadovoljstvo, pričakovanja, družinska andragogika

Povzetek

V prispevku avtorica analizira znacilnosti udelezencev izobrazevanja za partnerske odnose, ki obiskujejo Solo za zakon. Podatke interpretira v skladu s sistemsko relacijsko teorijo, ki cloveka ne obravnava posamicno, marveč z vidika odnosov, ki jih dejavno oblikuje z drugimi. Rezultati raziskave kazejo, da so moski bolj zadovoljni s partnerskim odnosom kot zenske. Oboji pricakujejo, da bo izobrazevanje pomagalo izboljsati njihove partnerske odnose, ne pa tudi komunikacije z otroki. Svoje odnose vecinoma dozivljajo kot konfliktne. 0 tem prica tudi dejstvo, da jih najbolj privlacijo teme, ki pojasnjujejo genezo konfliktov in obravnavajo naCine reševanja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2004

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Kdo se izobražuje za partnerske odnose?. (2004). Andragoška Spoznanja, 10(2), 43-50. https://doi.org/10.4312/as.10.2.43-50

Podobni članki

1-10 od 737

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.