Izobraževanje ravnateljev in učiteljev razrednega pouka
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.9.1.6-20Ključne besede:
učitelj, ravnatelj, neformalno izobraževanje, razredni poukPovzetek
V zariscu razlicnih reform je vselej cilj vsezivljenjsko ucenje, taka v teoretskih izhodiščih kot pri strateškem prilagajanju izobrazevalnih sistemov novim zahtevam druzbenega razvoja. To velja tudi za reformo osnovne sole in uvajanje devetletne osnovne sole, kiju pravkar dozivljamo pri nas. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na nekaterih gorenjskih osnovnih solah, smo zeleli poiskati odgovore na vprasanje, koliko so uCitelji razrednega pouka in njihovi ravnatelji sposobni vsezivljenjskega ucenja ter kako in kje to poteka. Zato je bil cilj raziskave ugotovttl konkretne oblike in vsebine vsezivljenjskega ucenja, kamor se vkljucujejo ucitelji razrednega pouka in njihovi ravnatelji na solah.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2003
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Pevec Semec, K. (2003). Izobraževanje ravnateljev in učiteljev razrednega pouka. Andragoška Spoznanja, 9(1), 6-20. https://doi.org/10.4312/as.9.1.6-20