Izobraževanje v obdobju poklicne socializacije

Avtorji

  • Danijela Brečko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.9.1.21-33

Ključne besede:

socializacija, poklic, razvojne naloge, kariera, upravljanje sprememb

Povzetek

Prispevek predstavlja nadaljevanje clanka o predhodni izbiri poklica, v njem pa so opisane dileme in priloznosti procesa poklicne socializacije oziroma procesa uvajanja posameznika v delo, v novo delovno okolje. V procesu poklicne socializacije posameznika je opisanih pet stopenj in hkrati pet razvojnih nalog, navedeni so konkretni primeri tezav, na katere so naleteli novozaposleni. Pri vsaki razvojni nalogi so izlocene tiste izobrazevalne vsebine, ki bi posamezniku in organizaciji pomagale utrditi posamicno razvojno nalogo in iz nje pridobiti optima/en rezultat. Prispevek tudi skusa doloCiti nosilca posameznih izobrazevalnih procesov, bodisi :Solski sistem ali sluzbe za izobrazevanje v podjetjih. V prispevku je opozorjeno tudi na mozne negativne rezultate procesov poklicne socializacije, do katerih nujno pride, ce prezremo vlogo izobrazevanja in usposabljanja v obdobju poklicne socializacije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

01.12.2003

Kako citirati

Brečko, D. (2003). Izobraževanje v obdobju poklicne socializacije. Andragoška Spoznanja, 9(1), 21–33. https://doi.org/10.4312/as.9.1.21-33

Številka

Rubrike

Znanost razkriva