Trendi v e-izobraževanju ter dejavniki uspešnega in učinkovitega vpeljevanja v izobraževanje odraslih v Sloveniji

Avtorji

  • Lea Bregar Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.17.4.44-59

Ključne besede:

e-izobraževanje, izobraževanje odraslih, digitalna zmožnost, priložnostno učenje, splet 2.0, e-izobraževanje 2.0

Povzetek

E-izobraževanje ima za izobraževanje odraslih pomembne prednosti, ki izvirajo iz večje prožnosti izobraževanja z vidika časa, prostora, tempa, vsebine in načina učenja. E-izobraževanje danes ponuja izjemno pestre in raznovrstne izvedbene programe, ki jih podpirajo različni pedagoški modeli, z različnim naborom tehnoloških orodij, različno vlogo menedžmenta izobraževalnih organizacij in v različnih institucionalnih okvirih. Pestrost, dinamičnost in kompleksnost e-izobraževanja pov- zroča, da so temeljne razvojne značilnosti skrite v množici pojavnih oblik in da je prepoznavanje ključnih razvojnih smernic oteženo. V prispevku bomo opisali razvojne značilnosti e-izobraževanja, analizirali stanje na področju e-izobraževanja za odrasle v Sloveniji ter predstavili dejavnike, ki se na današnji stopnji razvitosti e-izobraževanja kažejo v Sloveniji kot odloču- joči za uspešno in učinkovito vpeljevanje te možnosti v izobraževanje odraslih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

16.12.2011

Kako citirati

Bregar, L. (2011). Trendi v e-izobraževanju ter dejavniki uspešnega in učinkovitega vpeljevanja v izobraževanje odraslih v Sloveniji . Andragoška Spoznanja, 17(4), 44–59. https://doi.org/10.4312/as.17.4.44-59

Številka

Rubrike

Članki