Učenje iz izkušenj. Revidiran model učenja iz izkušenj

Avtorji

  • Peter Jarvis University of Surrey

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.9.2.19-29

Ključne besede:

učenje, izkušnje, zavedanje, proces, eksistencialnost, epizodičnost

Povzetek

V prispevku avtor trdi, da je ucenje eksistencialni pojav. Definira ga kot kombinacijo procesa, v katerem celotna oseba pretvarja posamezne izkusnje v kognitivne, fizicne in afektivne dosezke ter jih integrira v svoje izkustvo (biografijo). Najprej preuCi odnos med posameznikovim notranjim in zunanjim svetom ter dozivljanjem casa. V tern okviru nekoliko osvetli odnos med epizodicno izkusnjo in casom. Kasn.eje razpravlja o odnosu med osebnim zavedanjem sveta in casa ter pokaze, kako je soodvisnost med tema dvema dejavnikoma povezana z razlicnimi vrstami ucenja.a

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2003

Kako citirati

Jarvis, P. (2003). Učenje iz izkušenj. Revidiran model učenja iz izkušenj. Andragoška Spoznanja, 9(2), 19–29. https://doi.org/10.4312/as.9.2.19-29

Številka

Rubrike

Znanost razkriva