Teoretski koncepti o čustvih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.9.3.17-25Ključne besede:
čustvenost, inteligenca, teorija, taksonomija, izobraževanje, vzgojaPovzetek
V besedilu avtorica prikazuje razvoj teoretskih konceptov o custvih, ki so pomembni za vzgojo in izobrazevanje. Ugotavlja, da so se teorije dopolnjevale in razvijale. Podrobneje prikaze Galatijevo triadno taksonomijo, ki je sestavljena iz evolucionisticno-funkcionalisticnih teorij o custvih, kognitivisticnih teorij in iz skupine komunikacijsko sociokonstruktivisticnih teorij. Tri skupine teoretskih pogledov poudarijo proces adaptacije, komunikacije in kognicije v povezavi z emocijami. Omenjena tri podrocja so pomembna za vzgojo in izobrazevanje, saj teoretski konstrukti lahko služijo za razumevanje custev, za sporazumevanje o čustvih in za oblikovanje modelov, s katerimi custva vzgajamo.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2003
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Ličen, N. (2003). Teoretski koncepti o čustvih. Andragoška Spoznanja, 9(3), 17-25. https://doi.org/10.4312/as.9.3.17-25