Teoretski koncepti o čustvih

Authors

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.9.3.17-25

Keywords:

čustvenost, inteligenca, teorija, taksonomija, izobraževanje, vzgoja

Abstract

V besedilu avtorica prikazuje razvoj teoretskih konceptov o custvih, ki so pomembni za vzgojo in izobrazevanje. Ugotavlja, da so se teorije dopolnjevale in razvijale. Podrobneje prikaze Galatijevo triadno taksonomijo, ki je sestavljena iz evolucionisticno-funkcionalisticnih teorij o custvih, kognitivisticnih teorij in iz skupine komunikacijsko sociokonstruktivisticnih teorij. Tri skupine teoretskih pogledov poudarijo proces adaptacije, komunikacije in kognicije v povezavi z emocijami. Omenjena tri podrocja so pomembna za vzgojo in izobrazevanje, saj teoretski konstrukti lahko služijo za razumevanje custev, za sporazumevanje o čustvih in za oblikovanje modelov, s katerimi custva vzgajamo.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 2003

Issue

Section

Science Reveal

How to Cite

Ličen, N. (2003). Teoretski koncepti o čustvih. Studies in Adult Education and Learning, 9(3), 17-25. https://doi.org/10.4312/as.9.3.17-25

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>