Teoretski koncepti o čustvih

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.9.3.17-25

Ključne besede:

čustvenost, inteligenca, teorija, taksonomija, izobraževanje, vzgoja

Povzetek

V besedilu avtorica prikazuje razvoj teoretskih konceptov o custvih, ki so pomembni za vzgojo in izobrazevanje. Ugotavlja, da so se teorije dopolnjevale in razvijale. Podrobneje prikaze Galatijevo triadno taksonomijo, ki je sestavljena iz evolucionisticno-funkcionalisticnih teorij o custvih, kognitivisticnih teorij in iz skupine komunikacijsko sociokonstruktivisticnih teorij. Tri skupine teoretskih pogledov poudarijo proces adaptacije, komunikacije in kognicije v povezavi z emocijami. Omenjena tri podrocja so pomembna za vzgojo in izobrazevanje, saj teoretski konstrukti lahko služijo za razumevanje custev, za sporazumevanje o čustvih in za oblikovanje modelov, s katerimi custva vzgajamo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2003

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Teoretski koncepti o čustvih. (2003). Andragoška Spoznanja, 9(3), 17-25. https://doi.org/10.4312/as.9.3.17-25

Podobni članki

1-10 od 532

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 > >>