Vloga samospoštovanja pri razvijanju izobraževalne poti

Avtorji

  • Petra Stepišek

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.9.4.6-17

Ključne besede:

samospoštovanje, izobraževalna pot, motivi, predstava o sebi

Povzetek

Avtorica v članku teoreticno opredeljuje in isce povezavo med osebnimi vzgibi na ravni samospostovanja pri razvijanju izobrazevalne poti posameznika. Izobrazevanje povzroci rekonstrukcijo posameznikove identitete, zaradi cesar je pricakovati, daje tudi dosezena stopnja izobrazbe eden izmed dejavnikov, ki vplivajo na posameznikovo samospostovanje in obratno. Prikazuje razlicne motive za razvoj izobrazevalne poti odraslih. Le-ti so razlicni: zajemajo spodbude, zelje, interese in potrebe. Ugotavlja, da so povezani z motivacijo, predstavo o sebi, svojih socialnih vlogah in z druzbenoekonomskim polozajem človeka. V članku so prikazani taka motivi za razvoj izobrazevalne poti kot tudi vzroki za njeno prekinitev, ki se med posamezniki z razlicnimi stopnjami izobrazbe mocno razlikujejo. Avtorica ugotavlja, da se razlike v samospostovanju večajo glede na razpon med stopnjami izobrazbe. Z nenehnim izobrazevanjem in ucenjem pridobiva posameznikovo samospostovanje nove razseznosti- visjo stopnjo izobrazbe kot je dosegel, širše dimenzije v zaznavanju sebe ima.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2003

Kako citirati

Stepišek, P. (2003). Vloga samospoštovanja pri razvijanju izobraževalne poti. Andragoška Spoznanja, 9(4), 6–17. https://doi.org/10.4312/as.9.4.6-17

Številka

Rubrike

Znanost razkriva