Vloga samospoštovanja pri razvijanju izobraževalne poti
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.9.4.6-17Ključne besede:
samospoštovanje, izobraževalna pot, motivi, predstava o sebiPovzetek
Avtorica v članku teoreticno opredeljuje in isce povezavo med osebnimi vzgibi na ravni samospostovanja pri razvijanju izobrazevalne poti posameznika. Izobrazevanje povzroci rekonstrukcijo posameznikove identitete, zaradi cesar je pricakovati, daje tudi dosezena stopnja izobrazbe eden izmed dejavnikov, ki vplivajo na posameznikovo samospostovanje in obratno. Prikazuje razlicne motive za razvoj izobrazevalne poti odraslih. Le-ti so razlicni: zajemajo spodbude, zelje, interese in potrebe. Ugotavlja, da so povezani z motivacijo, predstavo o sebi, svojih socialnih vlogah in z druzbenoekonomskim polozajem človeka. V članku so prikazani taka motivi za razvoj izobrazevalne poti kot tudi vzroki za njeno prekinitev, ki se med posamezniki z razlicnimi stopnjami izobrazbe mocno razlikujejo. Avtorica ugotavlja, da se razlike v samospostovanju večajo glede na razpon med stopnjami izobrazbe. Z nenehnim izobrazevanjem in ucenjem pridobiva posameznikovo samospostovanje nove razseznosti- visjo stopnjo izobrazbe kot je dosegel, širše dimenzije v zaznavanju sebe ima.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2003
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Stepišek, P. (2003). Vloga samospoštovanja pri razvijanju izobraževalne poti. Andragoška Spoznanja, 9(4), 6-17. https://doi.org/10.4312/as.9.4.6-17