Komunikacija in pisne spretnosti (2. del) - Spreminjajoče se zahteve pismenosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.9.4.18-28Ključne besede:
pismenost, stopnja izobrazbe, razširjena vsebina pismenostiPovzetek
Prispevek se osredotoca na povezanost ravni pisnih spretnosti posameznika z njegovo stopnjo izobrazbe, pri cemer ugotav!jamo, da se v izobrazevanje odraslih pogosteje vk!jucujejo visje izobrazeni. Na ta nacin se njihove izhodiscno ustreznej§e pisne spretnosti poveeujejo, nizje izobrazeni pa na racun neizpopolnjevanja znanj za njimi vse bo!j zaostajajo. Slovenija po izsledkih raziskav pismenosti tako v primerjavi z uvrstitvijo med razvite drzave kat tudi glede na druge kazalce socialnega razvoja najvidneje zaostaja, glede na izobrazbeno strukuro dejavnih in nedejavnih odraslih v izobrazevanju pa se izbo!jsanje ravni pisnih spretnosti zdi precej nedoseg!jivo.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2003
Kako citirati
Kelava, P. (2003). Komunikacija in pisne spretnosti (2. del) - Spreminjajoče se zahteve pismenosti. Andragoška Spoznanja, 9(4), 18–28. https://doi.org/10.4312/as.9.4.18-28
Številka
Rubrike
Znanost razkriva