Komunikacija in pisne spretnosti (2. del) - Spreminjajoče se zahteve pismenosti

Avtorji

  • Polona Kelava

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.9.4.18-28

Ključne besede:

pismenost, stopnja izobrazbe, razširjena vsebina pismenosti

Povzetek

Prispevek se osredotoca na povezanost ravni pisnih spretnosti posameznika z njegovo stopnjo izobrazbe, pri cemer ugotav!jamo, da se v izobrazevanje odraslih pogosteje vk!jucujejo visje izobrazeni. Na ta nacin se njihove izhodiscno ustreznej§e pisne spretnosti poveeujejo, nizje izobrazeni pa na racun neizpopolnjevanja znanj za njimi vse bo!j zaostajajo. Slovenija po izsledkih raziskav pismenosti tako v primerjavi z uvrstitvijo med razvite drzave kat tudi glede na druge kazalce socialnega razvoja najvidneje zaostaja, glede na izobrazbeno strukuro dejavnih in nedejavnih odraslih v izobrazevanju pa se izbo!jsanje ravni pisnih spretnosti zdi precej nedoseg!jivo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2003

Kako citirati

Kelava, P. (2003). Komunikacija in pisne spretnosti (2. del) - Spreminjajoče se zahteve pismenosti. Andragoška Spoznanja, 9(4), 18–28. https://doi.org/10.4312/as.9.4.18-28

Številka

Rubrike

Znanost razkriva