Samopodoba študentov in učna uspešnost. Vloga samopodobe v teoriji permanentnega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.9.4.35-42Ključne besede:
osebnost, samopodoba, samospoštovanje, studijska uspešnost, socialni izrazPovzetek
Članek obravnava samopodobo - psiholoski konstrukt, ki je eden najpomembnejSih delov posameznikove osebnosti, saj mocno vpliva na nase zivljenje, na medosebne odnose, ucno in poklicno uspešnost. Najprej v prispevku opredelimo pojem samopodoba, nato pa predstavimo rezultate empiricne raziskave, s pomocjo katere smo ugotavjali, kaksno samopodobo imajo studenti pedagogike Filozofske in Pedagoske fakultete. Od posameznikov z visoko samopodobo, ki sebe dojemajo kat uCinkovite in sposobne osebe ter vase zaupajo, lahko upraviceno pricakujemo, da bodo ohranili vedoželjnost skozi zivljenje in sprejeli permanentno izobrazevanje kot način svojega življenja, kar je v sodobni družbi pogoj za kakovost.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2003
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Vogrinc, J. (2003). Samopodoba študentov in učna uspešnost. Vloga samopodobe v teoriji permanentnega izobraževanja. Andragoška Spoznanja, 9(4), 35-42. https://doi.org/10.4312/as.9.4.35-42