Izobrazba in inovativnost zaposlenih v slovenskih hotelskih organizacijah
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.16.1.47-56Ključne besede:
inovativnost, izobrazba, znanje, hotelirstvo, zaposleni, birokracijaPovzetek
Avtor želi v tem prispevku ugotoviti razlike v odnosu do inovativnosti med birokratskimi in nebirokratskimi hotelskimi organizacijami. Kot birokratske organizacije označi tiste, ki so uvedle standarde. Ločeno želi ugotoviti še, ali birokratske organizacije zaposlujejo bolj izobraženo delovno silo ali ne. V ta namen najprej opredeli osnovno terminologijo: hotelirstvo, inovativnost, birokracija in znanje na splošno ter v turizmu in hotelirstvu. Poudari, da se tudi vlada zaveda pomena inovativnosti v hotelirstvu (turizmu), zato izvaja številne ukrepe. V empiričnem delu s statističnimi metodami, kot sta deskriptivna analiza in Bonferronijev test, ugotovi, da statistično značilnih razlik med birokratskimi in nebirokratskimi hotelskimi organizacijami ni. To velja tako za inovativnost kot za izobrazbo zaposlenih. S tem avtor na podlagi znanstvenih metod ovrže pogosto napačno mnenje o vplivu birokracije na inovativnost.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
16. 03. 2010
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Izobrazba in inovativnost zaposlenih v slovenskih hotelskih organizacijah. (2010). Andragoška Spoznanja, 16(1), 47-56. https://doi.org/10.4312/as.16.1.47-56