Ovire odraslih pri vključevanju v izobraževanje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.8.1.24-31Povzetek
Kot vemo, postaja vsezivljenjsko ucenje v modernih zahodnih druzbah vedno pomembnejsi sestavni del ekonomskega in druzbenega razvoja. Danes je ze splosno sprejeto dejstvo, da so zaloge znanja, ki jih posameznik pridobi v formalnem zacetnem izobrazevanju, nezadostne in je zato potrebno znanje nadgrajevati tudi v nadaljevalnem izobrazevanju. Vsezivljenjsko ucenje ne pomeni samo brisanja meja med zacetnim in nadaljevalnim izobrazevanjem, temvec tudi vse vecjo povezanost med učenjem na delu in
ucenjem v prostem casu.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2002
Kako citirati
Radovan, M. (2002). Ovire odraslih pri vključevanju v izobraževanje. Andragoška Spoznanja, 8(1), 24–31. https://doi.org/10.4312/as.8.1.24-31
Številka
Rubrike
Znanost razkriva