Ovire odraslih pri vključevanju v izobraževanje

Authors

  • Marko Radovan Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.8.1.24-31

Abstract

Kot vemo, postaja vsezivljenjsko ucenje v modernih zahodnih druzbah vedno pomembnejsi sestavni del ekonomskega in druzbenega razvoja. Danes je ze splosno sprejeto dejstvo, da so zaloge znanja, ki jih posameznik pridobi v formalnem zacetnem izobrazevanju, nezadostne in je zato potrebno znanje nadgrajevati tudi v nadaljevalnem izobrazevanju. Vsezivljenjsko ucenje ne pomeni samo brisanja meja med zacetnim in nadaljevalnim izobrazevanjem, temvec tudi vse vecjo povezanost med učenjem na delu in
ucenjem v prostem casu.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 2002

Issue

Section

Science Reveal

How to Cite

Radovan, M. (2002). Ovire odraslih pri vključevanju v izobraževanje. Studies in Adult Education and Learning, 8(1), 24-31. https://doi.org/10.4312/as.8.1.24-31

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>