Izobraževanje zapornikov. Zaznavne, spoznavne in druge značilnosti zapornikov

Avtorji

  • Dušana Findeisen

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.8.1.32-37

Povzetek

Izobrazevanje v zaporih je namenjeno zivljenju in usposabljanju za delo. Naceloma naj ne temelji na tistem, kar je dano, tj. na zapornikovem druzbenem poreklu, druzbenem polozaju, revscini, uboznem otrostvu ali genetskem zapisu. Cilj tega izobrazevanja ni zgolj pridobivanje poklicnih spretnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

01.12.2002

Kako citirati

Findeisen, D. (2002). Izobraževanje zapornikov. Zaznavne, spoznavne in druge značilnosti zapornikov. Andragoška Spoznanja, 8(1), 32–37. https://doi.org/10.4312/as.8.1.32-37

Številka

Rubrike

Znanost razkriva

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>