Vloga posameznikovega samorazumevanja pri v uresničevanju vseživljenjskosti izobraževanja

Avtorji

  • Irena Lesar Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.8.2.6-21

Povzetek

Avtorica v prispevku ugotavlja, da danasnji cas velikih sprememb pomeni za cloveka slovo od "negotovosti". Zato je razvoj samozavedanja in samorazumevanja ter oblikovanje zivljenjskih ciljev pogoj za uresnicevanje nacela vseživljenjskosti izobrazevanja. V ta namen predstavi Franklovo teorijo logoterapije, v kateri je osnovno gibalo cloveka volja do smisla. Prav to pa po avtoricinem mnenju postavlja pedagogiko m andragogiko pred nov izziv - opredeliti duhovno dimenzijo cloveka in ugotoviti vpliv na odnos do vsezivljenjskega izobrazevanja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2002

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Vloga posameznikovega samorazumevanja pri v uresničevanju vseživljenjskosti izobraževanja. (2002). Andragoška Spoznanja, 8(2), 6-21. https://doi.org/10.4312/as.8.2.6-21