Vloga posameznikovega samorazumevanja pri v uresničevanju vseživljenjskosti izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.8.2.6-21Povzetek
Avtorica v prispevku ugotavlja, da danasnji cas velikih sprememb pomeni za cloveka slovo od "negotovosti". Zato je razvoj samozavedanja in samorazumevanja ter oblikovanje zivljenjskih ciljev pogoj za uresnicevanje nacela vseživljenjskosti izobrazevanja. V ta namen predstavi Franklovo teorijo logoterapije, v kateri je osnovno gibalo cloveka volja do smisla. Prav to pa po avtoricinem mnenju postavlja pedagogiko m andragogiko pred nov izziv - opredeliti duhovno dimenzijo cloveka in ugotoviti vpliv na odnos do vsezivljenjskega izobrazevanja.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2002
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Kako citirati
Vloga posameznikovega samorazumevanja pri v uresničevanju vseživljenjskosti izobraževanja. (2002). Andragoška Spoznanja, 8(2), 6-21. https://doi.org/10.4312/as.8.2.6-21