Ugotavljanje in razvoj kakovosti v izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.1.17-29Povzetek
Prispevek osvetljuje razlicne vi dike kakovosti v izobrazevanju odraslih in opozarja na potrebo po razvoju sistematicnih pristopov za spremljanje ter razvoj kakovosti na razlicnih ravneh izobrazevalnega sistema. Predstavljena je analiza razlicnih modelov kakovosti, ki so se razvili najprej v gospodarstvu, in njihov vpliv na podrocje izobrazevanja.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2001
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Možina, T. (2001). Ugotavljanje in razvoj kakovosti v izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 7(1), 17-29. https://doi.org/10.4312/as.7.1.17-29