Ugotavljanje in razvoj kakovosti v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Tanja Možina Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.1.17-29

Povzetek

Prispevek osvetljuje razlicne vi dike kakovosti v izobrazevanju odraslih in opozarja na potrebo po razvoju sistematicnih pristopov za spremljanje ter razvoj kakovosti na razlicnih ravneh izobrazevalnega sistema. Predstavljena je analiza razlicnih modelov kakovosti, ki so se razvili najprej v gospodarstvu, in njihov vpliv na podrocje izobrazevanja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Ugotavljanje in razvoj kakovosti v izobraževanju odraslih. (2001). Andragoška Spoznanja, 7(1), 17-29. https://doi.org/10.4312/as.7.1.17-29