Dileme današnjega sveta so tudi dileme v izobraževanja odraslih. Vzgajati potrošnike ali državljane?
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.1.30-36Povzetek
Avtorica v prispevku opozarja na novo svetovno kulturo, ki jo imenuje kultura trosenja in ki je povzrocila pojav brezosebnih, standardiziranih odnosov med ljudmi. V potrosniski kulturi spada znanje med proizvode virtualnega sektorja. Z njim zeli ustvarjati dobicek, kar pomeni, da preprecuje nenadzorovano in neplacano distribucijo znanja. Pri tern, opozarja avtorica, se pojavi temeljna dilema izobrazevanja odraslih. ce zelimo, da se znanje oplaja, semora svobodno pretakati.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2001
Kako citirati
Findeisen, D. (2001). Dileme današnjega sveta so tudi dileme v izobraževanja odraslih. Vzgajati potrošnike ali državljane?. Andragoška Spoznanja, 7(1), 30–36. https://doi.org/10.4312/as.7.1.30-36
Številka
Rubrike
Članki