Dileme današnjega sveta so tudi dileme v izobraževanja odraslih. Vzgajati potrošnike ali državljane?
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.1.30-36Abstract
Avtorica v prispevku opozarja na novo svetovno kulturo, ki jo imenuje kultura trosenja in ki je povzrocila pojav brezosebnih, standardiziranih odnosov med ljudmi. V potrosniski kulturi spada znanje med proizvode virtualnega sektorja. Z njim zeli ustvarjati dobicek, kar pomeni, da preprecuje nenadzorovano in neplacano distribucijo znanja. Pri tern, opozarja avtorica, se pojavi temeljna dilema izobrazevanja odraslih. ce zelimo, da se znanje oplaja, semora svobodno pretakati.Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
1. 12. 2001
Issue
Section
Scientific articles
How to Cite
Findeisen, D. (2001). Dileme današnjega sveta so tudi dileme v izobraževanja odraslih. Vzgajati potrošnike ali državljane?. Studies in Adult Education and Learning, 7(1), 30-36. https://doi.org/10.4312/as.7.1.30-36