Dileme današnjega sveta so tudi dileme v izobraževanja odraslih. Vzgajati potrošnike ali državljane?

Authors

  • Dušana Findeisen

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.1.30-36

Abstract

Avtorica v prispevku opozarja na novo svetovno kulturo, ki jo imenuje kultura trosenja in ki je povzrocila pojav brezosebnih, standardiziranih odnosov med ljudmi. V potrosniski kulturi spada znanje med proizvode virtualnega sektorja. Z njim zeli ustvarjati dobicek, kar pomeni, da preprecuje nenadzorovano in neplacano distribucijo znanja. Pri tern, opozarja avtorica, se pojavi temeljna dilema izobrazevanja odraslih. ce zelimo, da se znanje oplaja, semora svobodno pretakati.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 2001

Issue

Section

Scientific articles

How to Cite

Findeisen, D. (2001). Dileme današnjega sveta so tudi dileme v izobraževanja odraslih. Vzgajati potrošnike ali državljane?. Studies in Adult Education and Learning, 7(1), 30-36. https://doi.org/10.4312/as.7.1.30-36

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 7 > >>