Samostojno izobraževanje študentov

Avtorji

  • Zdenka Repanšek

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.8.3-4.42-52

Povzetek

Avtorica je v prispevku predstavila rezultate raziskave Samostojno izobraževanje študentov Fakultete za elektrotehniko v Ljubljani, kjer je postavila hipotezo, da imajo študentje izrednega študija višjo stopnjo samostojnosti, drugačne interese in boljše učne navade v primerjavi z rednimi študenti. Njena hipoteza se je v raziskavi v celoti potrdila. V skladu s svojimi ugotovitvami avtorica opozarja, da je treba zmožnost samostojnega učenja razvijati že v domačem okolju, osnovni šoli in v srednji šoli.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2002

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Samostojno izobraževanje študentov. (2002). Andragoška Spoznanja, 8(3-4), 42-52. https://doi.org/10.4312/as.8.3-4.42-52