Evalvacija v neformalnem izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Simona Šinko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.16.2.52-60

Ključne besede:

evalvacija v izobraževanju odraslih, evalvacijski proces, modeli evalvacije, neformalno izobraževanje odraslih, znanstveni posveti

Povzetek

Prispevek razvija tezo, da je evalvacija tudi v neformalnem izobraževanju odraslih sestavni del andragoškega procesa. Prvi del prispevka umešča evalvacijo na področje neformalnega izobraževanja odraslih in raziskuje, kako so v teoretskih delih opredeljene glavne faze sodobnih evalvacijskih procesov. V drugem delu prispevka pa so predstavljeni rezultati empirične raziskave, s katero je avtorica preverjala izhodiščno tezo in ugotavljala značilnosti in probleme posameznih faz evalvacijskega procesa na primeru dveh izbranih znanstvenih posvetov kot oblikah neformalnega izobraževanja odraslih.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

17. 07. 2010

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Evalvacija v neformalnem izobraževanju odraslih. (2010). Andragoška Spoznanja, 16(2), 52-60. https://doi.org/10.4312/as.16.2.52-60

Podobni članki

1-10 od 708

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.