Evalvacija v neformalnem izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Simona Šinko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.16.2.52-60

Ključne besede:

evalvacija v izobraževanju odraslih, evalvacijski proces, modeli evalvacije, neformalno izobraževanje odraslih, znanstveni posveti

Povzetek

Prispevek razvija tezo, da je evalvacija tudi v neformalnem izobraževanju odraslih sestavni del andragoškega procesa. Prvi del prispevka umešča evalvacijo na področje neformalnega izobraževanja odraslih in raziskuje, kako so v teoretskih delih opredeljene glavne faze sodobnih evalvacijskih procesov. V drugem delu prispevka pa so predstavljeni rezultati empirične raziskave, s katero je avtorica preverjala izhodiščno tezo in ugotavljala značilnosti in probleme posameznih faz evalvacijskega procesa na primeru dveh izbranih znanstvenih posvetov kot oblikah neformalnega izobraževanja odraslih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

17.07.2010

Kako citirati

Šinko, S. (2010). Evalvacija v neformalnem izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 16(2), 52–60. https://doi.org/10.4312/as.16.2.52-60

Številka

Rubrike

Članki