Evalvacija v neformalnem izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.16.2.52-60Ključne besede:
evalvacija v izobraževanju odraslih, evalvacijski proces, modeli evalvacije, neformalno izobraževanje odraslih, znanstveni posvetiPovzetek
Prispevek razvija tezo, da je evalvacija tudi v neformalnem izobraževanju odraslih sestavni del andragoškega procesa. Prvi del prispevka umešča evalvacijo na področje neformalnega izobraževanja odraslih in raziskuje, kako so v teoretskih delih opredeljene glavne faze sodobnih evalvacijskih procesov. V drugem delu prispevka pa so predstavljeni rezultati empirične raziskave, s katero je avtorica preverjala izhodiščno tezo in ugotavljala značilnosti in probleme posameznih faz evalvacijskega procesa na primeru dveh izbranih znanstvenih posvetov kot oblikah neformalnega izobraževanja odraslih.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
17. 07. 2010
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2013 Simona Šinko
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Šinko, S. (2010). Evalvacija v neformalnem izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 16(2), 52-60. https://doi.org/10.4312/as.16.2.52-60