Neformalno pridobivanje znanja tujega jezika

Avtorji

  • Katarina Bizjak Fakulteta za šport Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.16.2.77-87

Ključne besede:

neformalno izobraževanje, tuji jeziki, andragoški cikel, učna uspešnost

Povzetek

Izobraževanje je kompleksna struktura različnih procesov, v katerih se dinamično prepletata tako formalno kot neformalno izobraževanje. Namen raziskave je bil ugotoviti, kakšen vpliv imajo različne oblike neformalnega izobraževanja na uspeh učenja tujega jezika na jezikovnih tečajih. Analiza rezultatov kaže, da so vplivi pomembni in da tečajniki, ki se več neformalno izobražujejo, dosegajo boljše rezultate v primerjavi s tistimi, ki se manj. Raziskava prinaša pomembna dognanja o vplivih neformalnega izobraževanja na uspešnost učenja. Ugotovitve kažejo, da imajo pri učenju tujega jezika različne oblike neformalnega izobraževanje pomemben vpliv na učinkovitost andragoškega cikla, zato ga je treba vanj vključiti v večji meri.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

17.07.2010

Kako citirati

Bizjak, K. (2010). Neformalno pridobivanje znanja tujega jezika. Andragoška Spoznanja, 16(2), 77–87. https://doi.org/10.4312/as.16.2.77-87

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso