Izobraževanje izobraževalcev odraslih temeljna naloga sodobne izobraževalne politike pri načrtovanju vseživljenjskega učenja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.16.3.22-33Ključne besede:
izobraževalci odraslih, andragoški delavci, izobraževanje odraslih, organizator dela, kompetence izobraževalcev odraslih, karierni vzorci izobraževalcev odraslih, identiteta izobraževalcev odraslih, izobraževalne potrebe izobraževalcev odraslihPovzetek
V zadnjih nekaj letih v Evropi vse bolj glasno razmišljamo o izobraževanju izobraževalcev, a tokrat ne le o učiteljih v šolah, ampak širše - o izobraževalcih, ki delujejo zunaj šolskih programov izobraževanja, npr. na širokem področju poklicnega usposabljanja in spopolnjevanja, predvsem pa tudi tistih, ki delujejo na področju izobraževanja odraslih – tako v formalnem kot neformalnem. V razpravi se posvečamo predvsem usposabljanju in spopolnjevanju izobraževalcev odraslih v Sloveniji skozi ugotovite, do katerih so prišli raziskovalci v Evropi kot tudi v Sloveniji. Razpravljamo o njihovem položaju, vlogah in nalogah, o tem, kakšne kompetence potrebujejo in kakšne so njihove izobraževalne potrebe.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
19. 10. 2010
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Žalec, N. (2010). Izobraževanje izobraževalcev odraslih temeljna naloga sodobne izobraževalne politike pri načrtovanju vseživljenjskega učenja. Andragoška Spoznanja, 16(3), 22-33. https://doi.org/10.4312/as.16.3.22-33