Usposobljenost za delo v izobraževanju odraslih in razvoj kariere

Avtorji

  • Petra Javrh Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.16.3.56-70

Ključne besede:

izobraževanje, izobraževanje odraslih, učitelji, poklicni in profesionalni razvoj, razvoj kariere

Povzetek

Ker vemo, da so se razmere v družbi spremenile, zagotovo vemo tudi, da se bodo posledično spremenile tudi zahteve glede profesionalnih veščin predvsem tistih profesij, ki so tesneje odvisne od družbenih razmer. Poklic učitelja je v tem kontekstu gotovo eden od najbolj občutljivih. Kot opažamo, vse več učiteljev otrok in mladine začenja videti kot del svojega profesio- nalnega dela tudi izobraževanje odraslih. Vprašanje je, ali je to bolj dodatek, honorarno delo in priložnost za premoščanje hudih časov ali nova karierna priložnost in resno strokovno srečevanje s koherentnim področjem, ki zahteva nekaj povsem specifičnih znanj in pristopov. V prispevku prikazujemo pestrost pričakovanj bodočih učiteljev, ki se v izobraževanje vključu- jejo z zelo različnih strokovnih področij.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

19. 10. 2010

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Usposobljenost za delo v izobraževanju odraslih in razvoj kariere. (2010). Andragoška Spoznanja, 16(3), 56-70. https://doi.org/10.4312/as.16.3.56-70

Podobni članki

1-10 od 698

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.