Daljša življenjska doba in učenje s pomočjo biografske perspektive

Avtorji

  • Małgorzata Malec Rawiński Department of Education, University of Wrocław

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.1.43-56

Ključne besede:

daljša življenjska doba, učenje, biografska perspektiva, ženske

Povzetek

V splošnih predstavah se starost in daljša življenjska doba ne navezujeta na učenje. To, da se starejši odrasli učijo, je podvrženo stalnemu dokazovanju. Daljša življenjska doba je več kot le minevanje časa – pomeni namreč tudi prednost pri učenju. Čeprav se strinjam s trditvijo, da daljša življenjska doba s seboj prinaša izzive, pa menim, da gre hkrati tudi za čas učenja. Predstavljam dve študiji primera (lokalnega izvora in globalne usmeritve), izvedeni z biografske perspektive. Članek je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretskem delu opazujem daljšo življenjsko dobo v kontekstu telesnosti, hkrati pa se navezujem na lokalni in globalni življenjski prostor ter predstavljam teorijo biografske metode kot okvira raziskave. V empiričnem delu predstavljam ozadje raziskave ter rezultate, ki so bili pridobljeni na Švedskem in Poljskem

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

15. 04. 2016

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Daljša življenjska doba in učenje s pomočjo biografske perspektive. (2016). Andragoška Spoznanja, 22(1), 43-56. https://doi.org/10.4312/as.22.1.43-56