Daljša življenjska doba in učenje s pomočjo biografske perspektive
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.1.43-56Ključne besede:
daljša življenjska doba, učenje, biografska perspektiva, ženskePovzetek
V splošnih predstavah se starost in daljša življenjska doba ne navezujeta na učenje. To, da se starejši odrasli učijo, je podvrženo stalnemu dokazovanju. Daljša življenjska doba je več kot le minevanje časa – pomeni namreč tudi prednost pri učenju. Čeprav se strinjam s trditvijo, da daljša življenjska doba s seboj prinaša izzive, pa menim, da gre hkrati tudi za čas učenja. Predstavljam dve študiji primera (lokalnega izvora in globalne usmeritve), izvedeni z biografske perspektive. Članek je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretskem delu opazujem daljšo življenjsko dobo v kontekstu telesnosti, hkrati pa se navezujem na lokalni in globalni življenjski prostor ter predstavljam teorijo biografske metode kot okvira raziskave. V empiričnem delu predstavljam ozadje raziskave ter rezultate, ki so bili pridobljeni na Švedskem in PoljskemMetrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15. 04. 2016
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Małgorzata Malec Rawiński
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Daljša življenjska doba in učenje s pomočjo biografske perspektive. (2016). Andragoška Spoznanja, 22(1), 43-56. https://doi.org/10.4312/as.22.1.43-56