Pojmovanja znanja pri bodočih učiteljih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.2.16-23Povzetek
Avtorica ugotavlja, da postaja pojmovanje znanja pomemben del učiteljevega profesionalnega lika. V uvodu opredeli stiri najpogostejsa pojmovanja kakovostnega znanja: 1. pridobivanje znanja, 2. razumevanje, 3. predelano znanje in 4. osebnostno spreminjanje. V raziskavi je ugotovila, da se je 55 odstotkov bodocih uciteljev na zacetku studija opredelilo za drugo kategorijo, torej razumevanje, na koncu studija pa jih je se 34 odstotkov trdilo, da je to predelano znanje, le 5 odstotkov pa se je opredelilo za zadnjo kategorijo, to je osebnostno spreminjanje. Na koncu predlaga, da bi se morali o tern, kako pojmujemo znanje, najprej vprasati tisti, ki izobrazujejo bodoce učitelje.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2001
Kako citirati
Valenčič Zuljan, M. (2001). Pojmovanja znanja pri bodočih učiteljih. Andragoška Spoznanja, 7(2), 16–23. https://doi.org/10.4312/as.7.2.16-23
Številka
Rubrike
Znanost razkriva