Vzgoja za multikulturainost
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.2.24-30Povzetek
Avtorica v prispevku poudarja, da so izobrazevalne ustanove tudi kulturno sredisce ozjega socialnega okolja. Evropa si je zadala velike nacrte glede izobrazevanja, hkrati pa postaja simbol in jamstvo kulturne raznolikosti. Prav zato je bolj kot doslej nujna vzgoja za multikulturalnost, ki bi ucila udelezence izobrazevanja kulturne strpnosti in tolerantnosti. Pri tern se zastavlja vprasanje, ali lahko k temu pripomorejo tudi starsi in ucitelji. Starsi predvsem tako, da se aktivno vkljucujejo v oblikovanje izobrazevalnega sistema na vseh ravneh, od vrtca do univerze, uCitelji pa predvsem z vsezivljenskim izobrazevanjem za razvijanje in spodbujanje multikulturalnosti, osebnim pristopom, in sirjenjem vrednot medkulturnega zivljenja ter delovanja. Multikulturalnost namrec zahteva predvsem sozitje in partnerski dialog.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2001
Kako citirati
Tatković, N. (2001). Vzgoja za multikulturainost. Andragoška Spoznanja, 7(2), 24–30. https://doi.org/10.4312/as.7.2.24-30
Številka
Rubrike
Znanost razkriva