Programiranje v jezikovnem izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Nadja Dobnik Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljanii

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.2.56-75

Povzetek

Avtorica ugotavlja, da se vedno premalo pozornosti namenjamo jezikovnemu izobraževanju odraslih z vidika didaktike in programiranja. Sposobnosti za učenje 103 tujih jezikov z leti ne upadajo in jih tudi ni moč meriti z enakimi mehanizmi kot znanje pri otrocih. Poudarja, da je pri jezikovnem izobraževanju odraslih pomembna predvsem izbira vsebin, vse več je potreb po individualno oblikovanih programih. Vsebine se torej lahko oblikujejo le kot dogovor oziroma skupen načrt med izobraževalcem in slušateljem. Pomanjkljivost številnih jezikovnih programov za odrasle je prav faza programiranja, zato je jezikovno izobraževanje odraslih se vedno precej vpeto v predstave, ki veljajo za učenje otrok in mladine.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Programiranje v jezikovnem izobraževanju odraslih. (2001). Andragoška Spoznanja, 7(2), 56-75. https://doi.org/10.4312/as.7.2.56-75