Programiranje v jezikovnem izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Nadja Dobnik Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljanii

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.2.56-75

Povzetek

Avtorica ugotavlja, da se vedno premalo pozornosti namenjamo jezikovnemu izobraževanju odraslih z vidika didaktike in programiranja. Sposobnosti za učenje 103 tujih jezikov z leti ne upadajo in jih tudi ni moč meriti z enakimi mehanizmi kot znanje pri otrocih. Poudarja, da je pri jezikovnem izobraževanju odraslih pomembna predvsem izbira vsebin, vse več je potreb po individualno oblikovanih programih. Vsebine se torej lahko oblikujejo le kot dogovor oziroma skupen načrt med izobraževalcem in slušateljem. Pomanjkljivost številnih jezikovnih programov za odrasle je prav faza programiranja, zato je jezikovno izobraževanje odraslih se vedno precej vpeto v predstave, ki veljajo za učenje otrok in mladine.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

01.12.2001

Kako citirati

Dobnik, N. (2001). Programiranje v jezikovnem izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 7(2), 56–75. https://doi.org/10.4312/as.7.2.56-75

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso