Usposabljanje bodočih učiteljev angleščine

Avtorji

  • Janez Skela Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.2.81-86

Povzetek

Avtor je v prispevku prikazal trenutno stanje na podrocju jezikovnega usposabljanja bodocih uciteljev anglescine na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Nadaljnje tudi nekatere vizije za prihodnost. Ugotavlja, da znanje jezika se ni zadosten pogoj za poucevanje. Univerza mora usposobiti bodoče učitelje tujih jezikov v »razmisljujoce praktike« in jim v ta namen ponuditi pravo razmerje med teorijo ter prakso. Hkrati mora enakovredno razvijati jezikovne in pedagoške zmožnosti oziroma spretnosti. studente namrec poklicno usmerja le tako zastavljen program.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Usposabljanje bodočih učiteljev angleščine. (2001). Andragoška Spoznanja, 7(2), 81-86. https://doi.org/10.4312/as.7.2.81-86