Usposabljanje bodočih učiteljev angleščine

Avtorji

  • Janez Skela Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.2.81-86

Povzetek

Avtor je v prispevku prikazal trenutno stanje na podrocju jezikovnega usposabljanja bodocih uciteljev anglescine na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Nadaljnje tudi nekatere vizije za prihodnost. Ugotavlja, da znanje jezika se ni zadosten pogoj za poucevanje. Univerza mora usposobiti bodoče učitelje tujih jezikov v »razmisljujoce praktike« in jim v ta namen ponuditi pravo razmerje med teorijo ter prakso. Hkrati mora enakovredno razvijati jezikovne in pedagoške zmožnosti oziroma spretnosti. studente namrec poklicno usmerja le tako zastavljen program.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2001

Kako citirati

Skela, J. (2001). Usposabljanje bodočih učiteljev angleščine. Andragoška Spoznanja, 7(2), 81–86. https://doi.org/10.4312/as.7.2.81-86

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso