Usposabljanje bodočih učiteljev angleščine
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.2.81-86Povzetek
Avtor je v prispevku prikazal trenutno stanje na podrocju jezikovnega usposabljanja bodocih uciteljev anglescine na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Nadaljnje tudi nekatere vizije za prihodnost. Ugotavlja, da znanje jezika se ni zadosten pogoj za poucevanje. Univerza mora usposobiti bodoče učitelje tujih jezikov v »razmisljujoce praktike« in jim v ta namen ponuditi pravo razmerje med teorijo ter prakso. Hkrati mora enakovredno razvijati jezikovne in pedagoške zmožnosti oziroma spretnosti. studente namrec poklicno usmerja le tako zastavljen program.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2001
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Usposabljanje bodočih učiteljev angleščine. (2001). Andragoška Spoznanja, 7(2), 81-86. https://doi.org/10.4312/as.7.2.81-86