Uporaba metode globalnega učenja pri poučevanju tujih jezikov

Avtorji

  • Tatjana Dragovič Glotta Nova
  • Jelica Pegan Šternberger Glotta Nova

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.2.76-80

Povzetek

Avtorici v prispevku opisujeta metodo globalnega učenja tujih jezikov. Poudarjata, da temelji globalno učenje na načelih 104 nevrolingvističnega programiranja (NLP). Po tej metodi naj bi izobraževalec uporabil metodo tako imenovanega perifernega učenja, pri katerem naj bi se učenci med učenjem relaksacijskih tehnik kar »mimogrede« oziroma nezavedno učili tudi tujega jezika. Metoda globalnega učenja posnema uspešne strategije učenja iz zgodnjega otroštva in s tern ustvarja sproščen odnos do učenja. Globalno učenje primerjata tudi s standardnimi metodami.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2001

Kako citirati

Dragovič, T., & Pegan Šternberger, J. (2001). Uporaba metode globalnega učenja pri poučevanju tujih jezikov. Andragoška Spoznanja, 7(2), 76–80. https://doi.org/10.4312/as.7.2.76-80

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso