Uporaba metode globalnega učenja pri poučevanju tujih jezikov
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.2.76-80Povzetek
Avtorici v prispevku opisujeta metodo globalnega učenja tujih jezikov. Poudarjata, da temelji globalno učenje na načelih 104 nevrolingvističnega programiranja (NLP). Po tej metodi naj bi izobraževalec uporabil metodo tako imenovanega perifernega učenja, pri katerem naj bi se učenci med učenjem relaksacijskih tehnik kar »mimogrede« oziroma nezavedno učili tudi tujega jezika. Metoda globalnega učenja posnema uspešne strategije učenja iz zgodnjega otroštva in s tern ustvarja sproščen odnos do učenja. Globalno učenje primerjata tudi s standardnimi metodami.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2001
Kako citirati
Dragovič, T., & Pegan Šternberger, J. (2001). Uporaba metode globalnega učenja pri poučevanju tujih jezikov. Andragoška Spoznanja, 7(2), 76–80. https://doi.org/10.4312/as.7.2.76-80
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso