Motivacija pri izobraževanju na daljavo
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.2.1.22-32Ključne besede:
Motivacija pri izobraževanju na daljavoPovzetek
Motivacija je ena najpomembnejših psihičnih funkcij, ki omogoča ljudem, da se učijo tudi v manj ugodnih razmerah. Pri izobraževanju na daljavo, ki je oblika samostojnega učenja, je motivacija izredno pomembna. Pri učenju po tej metodi namreč odpadejo skoraj vse socialne spodbude, posameznik se mora spodbujati sam in sam sprejemati študijske odločitve. Te posebnosti je pri organizaciji izobraževanja na daljavo treba upoštevati in vključevati vse dejavnike, ki spodbujajo motiviranost udeležencev. Motiviranost pri izobraževanju na daljavo lahko spodbujamo pred vsem s posebej za to izdelanimi učnimi gradivi, nazornimi navodili in priporočili, učinkovito povratno informacijo, osebnim stikom med mentorjem in udeležencem, spodbudnimi pismi, telefonskimi pogovori in z vzdrževanjem pozitivnega razmerja med mentorjem in udeležencem izobraževanja.
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Daniela Brečko

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.