Sistem DACUM pri sestavljanju strokovnih izobraževalnih programov

Avtorji

  • Jindra Kulich

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.2.1.55-57

Ključne besede:

Sistem DACUM pri sestavljanju strokovnih izobraževalnih programov

Povzetek

DACUM je razmeroma nov sistem logično razvrščenih postopnih korakov, ki jih je mogoče uporabiti za večjo učinkovitost pri strokovnem izobraževanju delavcev. Sistem DACUM je sestavljen iz petih zaporednih korakov. Prva dva obsegala analizo delovnih nalog in določanje storilnostnih ciljev. Pri naslednjih treh korakih mentor določi izpeljavo izobraževanja, izbira postopek vrednotenja, učne metode in izobraževalna sredstva. Izobraževalni program sestavljajo sploš­ ne naloge, delne naloge in posamezne naloge. Glede na te tri ravni je kot primer razčlenjeno usposabljanje natakarja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1996

Kako citirati

Kulich, J. (1996). Sistem DACUM pri sestavljanju strokovnih izobraževalnih programov. Andragoška Spoznanja, 2(1), 55–57. https://doi.org/10.4312/as.2.1.55-57

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki