Vseživljenjsko izobraževanje in osnovna šola

Avtorji

  • Martin Kramar izredni profesor na Pedagoški fakulteti v Mariboru

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.2.2.17-18

Ključne besede:

Vseživljenjsko izobraževanje in osnovna šola

Povzetek

Vseživljenjsko izobraževanje se najpogosteje omenja v zvezi z izobraževanjem odraslih, kar da­je zmoten vtis, da se vseživljenjsko izobraževanje začne šele v dobi človekove odraslosti. Pomemb­ na je kontinuiteta izobraževanja skozi ves formal­ni izobraževalni sistem in njegovo nadaljevanje v vseh obdobjih življenja. Osnovna šola ima pomembno vlogo pri spod­bujanju vseživljenjskega izobraževanja, kaže pa se v vsebini vzgojno-izobraževalnega procesa. Vsebina učencev ne sme podrejati, temveč jih mora pritegniti tako, da začutijo potrebo po izo­braževanju. Vsebina naj ne bo predpisana količina šolskega znanja, izpeljanega iz katalogov zna­nja, temveč premišljeno izbrano in didaktično oblikovano znanje.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1996

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Vseživljenjsko izobraževanje in osnovna šola. (1996). Andragoška Spoznanja, 2(2), 17-18. https://doi.org/10.4312/as.2.2.17-18

Podobni članki

1-10 od 552

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.