Neizobraževanje zaposlenih - izvirni greh menedžmenta

Avtorji

  • Janko Berlogar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.2.2.29-32

Ključne besede:

Neizobraževanje zaposlenih - izvirni greh menedžmenta

Povzetek

Izobraževanje zaposlenih ne more biti vezano le na strogo namenske vsebine, čeprav je to najpogostejša praksa naših podjetij. Dodatno znanje menedžmenta v resnici ogroža položaj in privilegije organizacijske elite, po drugi strani pa mora­mo tudi funkcioalističnemu pogledu priznati pravico do usmerjanja podjetniških procesov, ki so merjeni z ekonomskimi merili, z dobičkom. Menedžment bo treba šele prepričati, da izobraževanje zaposlenih ne ogroža interesov podjetja. Če ima menedžment izvirni greh glede izobraževanja, potem se ga lahko reši z malo več zaupanja v zaposlene. Izobraževanje se mora utrditi kot del organizacijske kulture, pa naj bo še tako tržna, saj nanj ne moremo gledati kot zgolj na strošek, prej je pogoj za preživetje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1996

Kako citirati

Berlogar, J. (1996). Neizobraževanje zaposlenih - izvirni greh menedžmenta. Andragoška Spoznanja, 2(2), 29–32. https://doi.org/10.4312/as.2.2.29-32

Številka

Rubrike

Članki