Načrtovanje računalniško podprtega izobraievanJa na daljavo
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.2.2.65-67Ključne besede:
Načrtovanje računalniško podprtega izobraievanJa na daljavoPovzetek
Pod vplivom novih tehnologij se spreminja tudi didaktika samostojnega učenja. Računalniška tehnologija lahko pokrije vse funkcije učitelja, ki jih ta sicer razvija v osebnem stiku. Organizatorji izobraževanja na daljavo morajo spoznati vse možnosti, ki jih računalniki ponujajo. Računalnik lahko prevzema in združuje funkcije več orodij in sistemov. Lahko je pisalni stroj, video, telefon. Omogoča posredovanje vsebin v obliki klasičnih medijev, v obliki besedila, govora, slike... Omogoča obdelavo podatkov in posredovanje študijskih gradiv. Računalnik, povezan v računalniško omrežje, je medij za interaktivno komunikacijo.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Nadja Dobnik, Tomaž Turk

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.