Vseživljenjsko učenje v knjižnici

Avtorji

  • Tomaž Pevec

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.2.2.78-79

Ključne besede:

Vseživljenjsko učenje v knjižnici

Povzetek

Splošne izobraževalne knjižnice imajo v izobraževanju odraslih velik pomen, če se pravočasno odzivajo na izobraževalne potrebe. Knjižnica naj se iz ustanove, kjer si posameznik zgolj izposodi knjigo, spremeni v informacijsko središče, kjer lahko posameznik zadosti potrebi po vseživljenjskem učenju. Knjižnice bi morale s svojo dejavnostjo in ponudbo bolj posegati v neformalno izobraževanje.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1996

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Pevec, T. (1996). Vseživljenjsko učenje v knjižnici. Andragoška Spoznanja, 2(2), 78-79. https://doi.org/10.4312/as.2.2.78-79