Vseživljenjsko učenje v knjižnici
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.2.2.78-79Ključne besede:
Vseživljenjsko učenje v knjižniciPovzetek
Splošne izobraževalne knjižnice imajo v izobraževanju odraslih velik pomen, če se pravočasno odzivajo na izobraževalne potrebe. Knjižnica naj se iz ustanove, kjer si posameznik zgolj izposodi knjigo, spremeni v informacijsko središče, kjer lahko posameznik zadosti potrebi po vseživljenjskem učenju. Knjižnice bi morale s svojo dejavnostjo in ponudbo bolj posegati v neformalno izobraževanje.
Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 1996
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Tomaž Pevec

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Pevec, T. (1996). Vseživljenjsko učenje v knjižnici. Andragoška Spoznanja, 2(2), 78-79. https://doi.org/10.4312/as.2.2.78-79