Društva nekoč in danes z vidika skupnostnega izobraževanja

Avtorji

  • Nives Ličen

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.2.3.45-52

Ključne besede:

Društva nekoč in danes z vidika skupnostnega izobraževanja

Povzetek

Zgodovina štirih vasi, ki smo jih obiskovali s študenti andragogike, odkriva, da so v preteklosti obstajala društva, ki so imela med svojimi cilji jasno zapisano tudi izobraževanje svojih članov. V društvih niso skrbeli le za kulturo in ohranjanje jezika, kar je bilo na Primorskem nedvomno pomembno, temveč tudi za reševanje vaških problemov. V vaseh smo raziskovali potrebe po izobraževanju in ugotovili, da ima vsaka vas specifične potrebe, zato morajo biti izobraževalni programi oblikovani tako, da pri tem sodelujejo tudi vaščani. Po vseh vaseh potrebujejo znanje, da bi izboljšali kakovost življenja, da bi reševali nekatere probleme, ki so z več znanja laže rešljivi. V pogovorih s krajani smo ugotovili skupne interese ljudi, potrebe po ozaveščanju o pomenu ohranjanja kulturne in naravne dediščine, po boljšem obvladovanju komunikacijskih spretnosti, po znanju za vodenje doma in družine, potrebo po druženju s sovaščani, po tesnejših medčloveških vezeh v vasi. Prepoznavanje potreb je proces in ta v okviru projekta Andragoške poletne šole še poteka.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1996

Kako citirati

Ličen, N. (1996). Društva nekoč in danes z vidika skupnostnega izobraževanja. Andragoška Spoznanja, 2(3), 45–52. https://doi.org/10.4312/as.2.3.45-52

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 4 5 > >>